آموزشگاه فنی و حرفه ای دایره اول

شرکت هوشمندسازان نقش جهان در رشته های آموزش چرتکه، رباتیک و الکترونیک، خلاقیت، دومینو و شطرنج با بیش از 100 مرکز آموزشی (زیر نظر آموزش و پرورش و بهزیستی) همکاری داشته است.
سالانه بیش از 2000 دانش آموز از خدمات این شرکت بهره مند می شوند. کلیه آموزش های شرکت هوشمندسازان در تمام رشته های ذکر شده بر اساس بالا بردن قوه خلاقیت و توان فکری دانش آموزان و نوآموزان می باشد.
خلاقیت به معنی خلق ایده های جدید و راه حل های مفید است و از اهداف مهم آموزش می باشد. پیشرفت تمدن بشر هم نتیجه خلاقیت انسان هاست.
از آنجایی که پرورش استعدادها، تقویت خلاقیت و پرورش توان فکری از اهداف تعریف شده آموزش و پرورش کشورمان است، پرورش قوه خلاقیت در کلیه آموزش های شرکت هوشمندسازان به عنوان یک اصل در کلیه مراحل، مورد توجه مدرسین این شرکت بوده است.
چراکه یک فرد خلاق، توانایی ایجاد و خلق ایده های نو، منحصر به فرد و هوشمندانه را دارد.
وقتی که افراد بر این باور باشندکه قابلیت و توانایی لازم برای انجام فعالیتی را دارند، بیشتر وقت صرف آن می کنند و نتایج بهتری به دست می آید.
پرورش قوه خلاقیت در افراد آنها را قادر می سازد تا در بخورد با موانع کارهای فوق العاده ای انجام دهند.

امید است که همواره در جهت پیشبرد اهداف آموزشی کشورمان گامی موثر برداریم..

آموزش رباتیک در اصفهان
آموزش چرتکه اصفهان
آموزش شطرنج در اصفهان
آموزش دومینو در اصفهان
آموزش سودوکو در اصفهان
آموزش مهندسی خلاقیت اصفهان

برگزاری دوره های مربیگری

متقاضیان و علاقمندان به شرکت در دوره های مربیگری رباتیک ، الکترونیک، محاسبات ذهنی با چرتکه (ایرانی و سوروبان)، سودوکو، شطرنج و دومینو می توانند با شماره تماس 09133017694 تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکر است کلیه آموزش ها مربوط به آموزش کودکان و نوجوانان 4 تا 12 سال و بر اساس محتوای آموزشی استاندارد می باشد. بنابراین دوره های آموزشی مناسب مدیران و مربیان مهدهای کودک و مدارس می باشد.

این دروه ها به صورت حضوری و غیرحضوری (به صورت آفلاین و آنلاین) برگزار می گردد و در پایان هر دوره به شرکت کنندگان هر دوره مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای ارائه می گردد.

دوره مربیگری

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و آفلاین ویژه دانش آموزان

آموزشگاه دایره اول با همکاری شرکت هوشمندسازان، با بهره گیری از کادر مجرب دوره های آموزشی به صورت  غیرحضوری (آنلاین و آفلاین) ویژه گروه سنی 4 تا 12 سال برگزار می کند. .

سبد فروشگاه
اسکرول به بالا